Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, april 29, 2012

Fler nya underbara tulpaner blommar för varje dag!


Vårsolen åter idag men oj vad blåsigt i Malmö iallfall!  Men det var ganska varmt och fikastunden utomhus var underbar. Nu i skrivande stund känner jag mig ganska så "genomblåst" och bortåt kväll blev det ganska kallt och vinden ökade ännu mer och tog i rejält!

Nu är det dags att bara "vara" känns skönt att få gjort det som skulle göras ...... även om trädgården inte ska stressa mig (har jag lovat mig själv ..... :)) så är jag nöjd med att ha hunnit med det som jag ville få gjort idag!

Så underbart det är att gå runt och upptäcka alla nya tecken på vårens framfart i trädgården! I like! Nu är batterierna laddade och jag är redo för nästa veckas göromål :)










                                                                           Lev väl    Kram!

           


              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar