Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, april 23, 2012

Gardener Soaps och andra Härliga Tvålar!

Äntligen är vårsolen åter i Malmö iallafall .... härligt. Trädgårdssäsongen börjar och med den är det aktuellt med tvålar för att göra rent "händer som varit i kontakt med jord" :)

Underbart att få jord "under naglarna och på händerna igen" som jag nämnt i tidigare inlägg här på bloggen så använder jag inte trädgårdshandskar ...... och händerna blir därefter ...... :) men jag kan inte jobba och känner mig instängd på något sätt om jag använder handskar ...... enda gången handskar åker på är när det behövs speciella roshandskar så att jag slipper sticka mig på taggarna!


En underbar Ros tvål : Fantastisk doft och härlig konsistens!
Alltid härligt med hjärtan ...... här en vacker tvål som doftar mycket gott!

Fler hjärtan ..... ljuvliga små tvålar med magnifik magnolia doft! 

Härlig tvål för oss som påtar i jorden .......:) Helt vegetabilisk och utan farliga tillsatsämnen!



Jag säger bara Munkholm ........ läs nedan!


Munkholm Gartnersaebe (Handgjord tvål frånDanmark) Min absoluta favorit när det gäller Gardener Soaps ...... händerna blir som nya, tar bort allt smuts enkelt och torkar inte ut huden ...... som härlig peeling ...... Den innehåller pimpsten som "sliber snavs af den beskidte hud". Innehåller Eucalyptus och citron som främjar sårläkning och verkar bakterihämmande! Helt vegetabilisk och utan farliga tillsatsämnen!


                               Munkholm!   I like!

Sist men inte minst en underbar Lavendel tvål ...... fantastisk doft och härlig konsistens!


Ha det bäst och Välkommen åter!

Kram på Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar