Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, april 22, 2012

If I Die Young-The Band Perry

Blomfrossa och musik som tröst i brist på Vårsol! Just nu i skrivande stund kommer jag på ett ordspråk som jag hört många gånger (vet inte vems det är :) men jag lånar det nu .... Tack!) :


"Det finns miljontals människor som längtar efter odödlighet men inte vet vad de ska göra en regnig söndagseftermiddag"
                                                                         (okänd)


Detta ordspråk är ju faktiskt väldigt tänkvärt ... men Känner inte direkt så här idag .... för jag har inte brist på sysselsättning men jag ville göra något annat idag än vad det blev ..... och det är oftast okey ändå ...... men idag kände jag både frustration, besvikelse och stress ....... Får ta nya tag imorgon ..... eller kanske senare idag ....... har inte bestämmt vilket ännu! :)

Ja ja även solen har ju fläckar .... det är kanske därför den inte visar sig och envist lyser med sin frånvaro ..... varken den eller vi människor är ju perfekta ...... och tur är kanske det!?

Efter regn kommer ju sol och nu har jag fått klaga och skriva av mig här ....... hoppas att du ändå läste färdigt inlägget och att jag inte smittat dig med min frustration idag!












                    

Ha det så bra som Du kan ha det det ska jag också ha!

1 kommentar:

  1. Vilka vackra pos och pionbilder.Jag blev också lätt frustrat av regnet,det gick inte att vara i trädgården.Kallt var det också.

    SvaraRadera