Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

lördag, april 28, 2012

Underbara Pioner! Snart är det dags ....

Lite Pionfrossa igen! ...... kan man inte få för mycket av tycker jag!










Inga framsteg vad gäller mina frösådda pioner ännu .... gäller väl att bara ha tålamod .... hoppas jag ...... jag vet att det kan ta tid innan det blir en liten grodd ..... som sedan förhoppningsvis ska växa till sig! Kan ju inte stressa fram detta ..... det blir som det blir som det ju är med mycket här i livet.... Alltid nyttigt att släppa på kontrollen .... detta blir så tydligt i en trädgård .... naturen rår man inte över det är bara att gilla läget! :)

Må så bra som just Du kan!

Tack för att du besökt min blogg och Välkommen åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar