Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, maj 24, 2012

Återbesök I Slottsträdgården

Idag var jag och besökte Slottsträdgården i Malmö igen och tog lite bilder. Det är en så vacker oas och vilket fantastiskt väder vi har! Helt enkelt ljuvligt ..... tänk om det är sådant här väder vi kommer att få njuta av i sommar! :) Det är inte svårt just nu att njuta av tillvaron!! :)

Nu var det nytt färgtema i Slottsträdgårdens rabatter ..... visst var vårrabatterna vackra men dessa färger som finns nu till sommaren tycker jag är ännu vackrare! :)

Orientaliska vallmon blommar i Slottsträdgården .... det gör inte mina egna riktigt ännu men de är på G ..... undrar vad Slottsträdgården gjort för att få sina att blomma redan ..... "The Magic Touch" kanske! :))) Mina vallmo står lika soligt men snart så blommar mina också .....





















Tack för titten! o Sov Gott när det blir dags!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar