Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

lördag, maj 05, 2012

Roses and some music :) U2 Still Haven't Found

Idag blev det tyvärr en inne dag trots fint väder :) Har försökt kurera en rejäl förkylning .....  mår något bättre nu än i morse...... och hoppas att jag imorgon mår ännu bättre .... för jag vill ut och lukta på våren ....... Positivt är iallafall att jag är inte en person som brukar gå och vara förkyld och ändå kunna jobba och fungera dock med halvfart :) Nej om jag är förkyld vilket peppar peppar händer mycket sällan .... men då är jag riktigt dålig och är sängliggande ...... så var det inte idag utan jag har iallafall kunnat vara uppe den mesta tiden och fixat lite dock med halvfart :) Så tiden har gått ganska så fort!

Imorgon hoppas jag vara om inte på helfart så nästan eller kanske på trefjärdedels fart ...... får se ...... det blir vad det blir ...... det är vid sådana här tillfällen man får träna sig i acceptans!

Skulle varit på Slottsträdgårdens Vårfest idag ...... men tyvärr så blev det inte så. Kul att det varit så fint väder för de som deltagit!


Och här kommer nu lite bilder: och lite nostalgisk musik (för mig iallafall) hoppas att du också tycker om den!



Ord överflödiga känns det som ....... Roses and Roses and Roses and ..... :)

















                 

Ha det Bäst!   Kram

1 kommentar:

  1. Vårkylningar är inte kul jag börjar precis återhämta mig. Underbara bilder på rosor jag längtar till rostiden. jag önskar dig en dag då du känner dig lite bättre! Zinnia

    SvaraRadera