Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, maj 13, 2012

Sunny Sunday ??!! I hope

Solen försöker titta fram ..... hoppas att den lyckas! Oavsett vilket så är det dags att njuta av trädgårdsarbete idag! Blåsten är borta och det är dags att roa mig med planeringen av rabatterna ...... förbereda inför direktsådd av olika sommarblommor, rensa ännu mer ogräs. Det finns alltid något att roa sig med! :)

Lite mer bilder från olika rabatter runt om i Malmös parker och Slottsträdgården!















Tycker att det är så vackert med dessa kontraster  ......  själv har jag planterat alunrot för det bryter så vackert mot det gröna. Funderar också på att plantera röd Perukbuske som jag tycker är jättefin.

Här kommer lite mer musik ....... Melissa Horn - Jag saknar dig mindre och mindre

                   

Önskar Dig en skön Söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar