Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, juni 20, 2012

Ceriseröd Bondpion!

Åhhhhh så underbart det är just nu med alla pioner, rosor och annat som bjuder på en underbar blomsterprakt!

Här kommer lite bilder på min Bondpion i ceriserött! Doften på denna är inget speciellt men blommorna är sååååå ljuvliga .... gigantiskt stora! Det gäller att verkligen stanna upp och ta sig tid att uppleva allt detta vackra tycker jag! Kan inte nog poängtera detta för jag tycker att det är så viktigt att ta sig tid och njuta och uppleva allt vackert vi har omkring oss. Detta gör ju att vi går ner i varv och stressen fullkomligt rinner av oss!!












Ha en fin kväll och jag hoppas att Du har lika härligt väder som det är i Malmö ..... Just Lovely!!

Glöm inte bort att dofta på blommorna nu när det är såååå ljuvligt!! Själv är jag lite av tjuren Ferdinand just nu ...... som sitter och doftar på sina blommor!! :)

Tack för titten och Varmt Välkommen åter! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar