Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, juni 04, 2012

Kärt återseende!

Idag under min promenad så blev det ett kärt återseende av Svanhonan och ungarna som jag följt från början tills de föddes 8/5 ...... och så idag igen!




                                                                     Bilder från 8/5


Bilder från idag ...... ungarna har verkligen växt ..... tyvärr bara 5 st kvar! Fantastiskt honan tittade nästan igenkännande! Svanarna är de enda fåglarna här i Öresundsparken som inte markerar trots att de har ungar!


                 De kom upp efter sin "simtur" precis när jag kom förbi ...... Kärt återseende!


Svanar är sååååå vackra och ger en känsla av romantik - det är ju alltid trevligt! :)
Romantik kan vi inte få för mycket av!





Även dessa blommor "mötte" :)) jag på min runda och tog lite bilder!














Efter en sådan promenad har både kropp, knopp & själ fått ny energi!!


(you make me feel like) a natural woman - aretha franklin
                

Lev Väl  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar