Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, juni 24, 2012

Ljuvliga Abraham Darby again!

En av mina favoriter är Abraham Darby. Det är en modern buskros ("Engelsk Ros")
Austin Ros från 1985. Blommorna är mycket stora, skålformade och sitter i små klasar. Blomfärgen skiftar i persikorosa och aprikos och doften är stark och helt ljuvlig! Dessutom är den remonterande ..... så man kan njuta länge!








Regniga hälsningar från Malmö ..... regn , regn , regn hela dagen ...... härligt på ett sätt för att jag har haft en riktigt mysig innedag och fått gjort en hel del som behövdes göras .... men som det inte alltid blir tid för eller snarare som jag inte prioriterat!

Regn är faktiskt mysigt ..... höra regnet smattra mot fönstret är speciellt! Blir en powerwalk vid havet senare idag oavsett väder ..... men det vore ju inte fel om solen visade sig då :)

Hoppas att Du har en skön söndag! Kram

1 kommentar:

  1. Hej Lena!
    Såg att du varit inne hos mig, kul för då kunde jag ju hitta hit ;))
    Massa fina blommor du har! Det märks att du bor lite längre söderut för både rosor och pionerna är lite tidigare än här.
    Idag verkar det bli en sån där dag med regn från morgon till kväll här så jag får hitta på annat än att njuta i trädgården...
    Ha en fin dag!
    Kram Allis

    SvaraRadera