Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, juni 13, 2012

Rätt Timing!

Rätt timing i olika situationer kan göra stor skillnad! Effekten av rätt timing har vi alla förmodligen någon gång upplevt i olika sammanhang! Jag hade tur .... eller hade rätt timing då jag står och ska fotografera denna vallmo! Först tar jag en bild och sedan som på beställning kommer en humla flygande och väljer att slå sig ner på just denna vallmo som jag håller på att fotografera ..... tala om timing!

När sådana här situationer uppstår så känns det mycket speciellt tycker jag ...... stort på något sätt!! Lite magi över det hela! I andra situationer kan ju resultatet av rätt timing leda till stora förändringar i ens liv inom olika områden ..... detta ögonblick var inte såååå avgörande men dock gav det en känsla av Lycka, Tillfredsställelse och Magi för en stund!


Häng gärna med på Humlans färd ..... :)




Humla på ingång ......


Humlan är nu på kanten av vallmon ......


Då var det dags för humlan att njuta av denna vallmo .....


Ibland kan rätt timing göra hela skillnaden för uppnått resultat!

        Ha det Bäst!  Kram

3 kommentarer:

  1. F--n vad häftigt! (ursäkta uttrycket) Riktigt härlig bildsvit och jag tycker så mycket om humlor!!!

    ps. jag misstänkte att du skulle gilla inlägget med dikten. ds.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej igen..... rekommenderar dig att ta bort ord-verifieringen som du har på din sida. Det gör att kommentarerna blir färre....

    V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Veronica! Tack för tipset men jag trodde att jag hade gjort detta och att det bara var att skriva en kommentar! Ska checka detta är väl i inställningar?! Du får gärna säga till igen om det inte blev någon ändring ....Tack på förhand!Kram på Dig

      Radera