Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, juni 11, 2012

Rosen Abraham Darby på G!

Underbara rosen Abraham Darby har en del knoppar som är på G! Då det varit väldigt mycket löss i år så har rosorna fått behandling med diskmedel och vatten! Denna ros verkar ha klarat behandlingen :) Min Madame Boll ros ser inte ut att må bra däremot .....

Från början tänkte jag plantera en rosenträdgård ..... alltså bara rosor ...... så har det inte blivit och jag önskar faktiskt att jag hade fler rosor ...... en del har tyvärr inte klarat sig ..... felbehandlade  ??? det hoppas jag inte! :))) Kanske jag tänker om och skaffar fler rosor framöver ändå ..... det är ju ljuvliga blommor!!






  James Blunt - You're Beautiful

                       

Ha det Bäst! Kram

1 kommentar:

  1. Jag tycker rosor är svåra... alltid är det nåt! Fryser de inte sönder så får de massa löss eller små vita flygare eller larver som äter upp dem Eller rådjur som glufsar i sig knopparna. I år verkar det iaf bli blommor men allt kan hända ännu!

    Tack för din kommentar på min sida :)

    Kram

    SvaraRadera