Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, juni 26, 2012

Solnedgång I like!

Visst är det väl fantastiskt vackert med solnedgångar! Jag försöker att njuta av dessa så ofta som möjligt! Dessa bilder är från en solnedgång vid Ribersborg i Malmö. Tänk vad naturen är fantastisk ändå! Detta är ju också ett sätt att verkligen vara i nuet ..... just nu i detta nu sker ju solnedgången! I like:)






Brukar Du ta dig tid att njuta av Solnedgången?

Kul att Du tittat in på min blogg o Sov gott när det blir dags!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken underbar solnedgång! Jag håller fullständigt med dig - det gäller att passa på, här vet vi ju aldrig när nästa gång blir och det är ju magiskt med dessa kvällar som bara är just precis nu.
    Härliga vallmo du visar i förra inlägget, jag verkligen njuter när jag ser dem - hos andra ;)) för jag har nån konstig fobi mot orange och gult i min trädgård. Har försökt men dessa färger "stör" mig på nåt vis så de ryker alltid till slut...
    Visst är det kul att blogga?! Och särskilt när man hittar vänner som vill hänga på :D
    Ha en riktigt go onsdag!
    Kram Allis

    SvaraRadera