Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, juni 10, 2012

Underbara Borstnejlika!

Nu börjar min Borstnejlika blomma! Underbart :) Tänk vad mycket vi får uppleva när alla olika blommor blommar ..... känslan är starkast när de första blommorna av en viss sort slår ut tycker jag! Magi på något sätt ..... jag är väldigt tacksam över att jag tycker om och uppskattar detta! Det är ju inte självklart .... alla människor bryr sig ju inte om blommor (säger de iallafall :)) själv förstår jag inte riktigt detta men jag respekterar det!

För mig är detta en lyckokänsla som jag är sååååå tacksam för att jag får uppleva - en form av vardagslyx - många gånger kan det vara det lilla som gör hela skillnaden!



Dessa Borstnejlikor har fått slå ut inne kunde inte vänta tills det blommade
 utomhus Borstnejlika håller sig fräsch läääänge i vas inomhus! I like :)


De andra bilderna på Borstnejlika är från min oas där de nu blommar allt mer .... :)






 Tycker om alla olika färger på Borstnejlikan!









Borstnejlika som fått slå ut i vas inomhus ...... Lycka!!

Hoppas att Du har haft en skön helg ..... och att Du också har fått känna Lycka! Lycka kan ju vara så olika både små och lite större händelser kan ju ge denna känsla :) Många gånger är faktiskt Lycka ett val som man väljer att känna! Att fokusera på det positiva och det som ger energi är sååååå viktigt för att vi ska må bra ...... men det betyder inte att man ska förtränga jobbiga händelser och känslor ...... man kan tex ha en grubbelstund där man grubblar och bekymrar sig ...... och sedan går man vidare till att fokusera på det goda och positiva igen!!

Ha det Bäst! Kram

1 kommentar:

  1. Otroligt , vad många olika nejlikor du har!?? Vackert :)

    Må bäst!

    SvaraRadera