Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, juni 20, 2012

Underbara Vallmo!

Nu är det Vallmotider! I like :) Dessa skira blommor som inte blommar så länge men ack sååå vackra! Vallmon sprider sig ju väldigt så jag har tagit bort en hel del men de som är kvar får helt enkelt blomma där de spritt sig ..... praktiskt också då mina rabatter är långt ifrån "klara" så är där något iallafall som blommar!!

Pionvallmona är också på G lika spännande varje år och se vilka färger det blir och var dessa kommer upp och blommar!

Vallmosorterna som jag en gång sått är Kornvallmo Angel Choir och Shirley. Sedan har naturen skött om och gjort sin "egen blandning" :) år efter år. Får se senare på säsongen hur det blir med mina olika vallmosorter som jag sått direkt på friland i år .... dessa har kommit en bit på väg men det lär dröja ganska länge innan dessa blommar!








        Lev Väl! Kram

1 kommentar: