Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, juli 02, 2012

Ringblommor!

Ytterligare en härlig sommardag med Sol .... det är bara att tacka och ta emot! Ringblommor I like :)    Man kan ha dessa i maten väldigt dekorativt dessutom är blommorna mycket hållbara i vas.

Den orange färgen är vacker fast jag har egentligen inte orange blommor i min oas ..... men Ringblommor och Kalifornisk Vallmo (Sömntuta) är ett undantag så dessa får växa på vissa utvalda platser.

I år har jag frösått rosa ringblommor och rosa sömntuta men dessa blommar inte ännu. Då bägge dessa sorter har en tendens att sprida sig så får jag se framöver om jag låter bara de rosa färgerna vara kvar! Tycker att det är sååå kul och inspirerande att planera vad som ska växa i mina rabatter ..... det blir mindre och mindre hål ..... känns jättekul!











Tack för titten och Varmt Välkommen åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar