Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, augusti 03, 2012

Zinnia I like:)


Idag bjuder jag på Zinnia frossa ...... oj vad många 
olika sorter och färger som blommar nu. I like :) nu blommar
 dessa även i rosa som jag tycker extra mycket om :)





 Alla färgerna är vackra var och en på sitt sätt








Har varit och njutit av all blomsterprakt i 
Slottsträdgården i Malmö. Denna underbara oas
 ...... där blommade stora fält av bland annat Zinnia
 i olika färger ..... sååå vackert!


Kommer framöver att visa bilder här på bloggen
 från mitt besök där


Önskar Dig en härlig helg med alla de inslagen som 
just Du tycker gör en helg så där lite extra mysig ......


För visst är det viktigt att göra saker som får en att
 må bra ....... ibland kan det vara så enkelt att det 
är att "bara vara" och inte göra någonting speciellt


 Andra gånger kan det vara att göra något särskilt 
som man längtat efter eller känner spontant för att
 göra. Själv tycker jag inte om att ha alla helger 
uppbokade med vad jag ska göra utan jag vill ha
 utrymme för spontanitet ..... se vad man känner 
för att göra och inte boka upp sig på en massa
 aktiviteter hela tiden


Det viktiga tycker jag är att man lyssnar på vad 
man känner för och försöker ta sig tid till detta


 Själv ska jag ha en lugn avkopplande helg
 ...... känner behov av detta :)


Kram och Ha en så bra helg som 
just Du kan ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar