Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, september 14, 2012

Rosenskära I like:)


Visst finns det blommor kvar att njuta av: Rosenskäran blommar, rosorna kämpar
på och sätter nya knoppar, höstaster och kärleksört är några andra blommor som jag
njuter av just nu :)


Zinniorna blommar helt fantastiskt ju fler blommor jag klipper av för att njuta av
inne .... dessto fler knoppar bildar denna underbara nya favorit :)


Mina Rosenskäror är låga i år och inte så många plantor har frösatt sig ....
var lat förra hösten och tog inte vara på frön och sådde i våras utan avvaktade
för att se om den frösådde sig själv ..... och de gjorde den till min stora glädje:)


Fast förra året hade jag en hel rabatt med bara rosenskäror som dessutom var
väldigt höga .... det var fantastiskt vackert ..... men dessa som blommar just
nu är också fina.







Önskar Dig en trevlig helg! Hoppas att vi får njuta
av härlig sensommarsol :)  Kram


1 kommentar:

  1. Jaa, Lena, de är fantastiska. Så underbart med blommor som bara fortsätter blomma tills frosten tar dem :)

    Jag har inte varit inne på bloggen så mycket för jag har rest i jobbet under veckan. Jag hoppas du inte missat Bloomin Friday!? Kolla mitt sista inlägg :) Jag önskar se dig där nästa fredag för jag vill att fler hittar din blogg !!

    Kram och ha en bra helg!


    SvaraRadera