Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, oktober 25, 2012

Mer från Blomsterpigan :)



Här kommer lite mer bilder från mitt besök för ett tag 
sedan hos Blomsterpigan i Malmö! Det behövs extra 
mycket blomfrossa nu i ruskvädret!


Nu är det verkligen väder så man tillbringar mer tid 
inomhus. För min egen del fixar och donar jag mer 
inne och det är mysigt att krypa upp i soffan under 
en filt med en god bok eller se en film och dricka något
 varmt och sist men inte minst höja mysfaktorn 
med Levande ljus!


I skrivande stund blåser det rejält i Malmö och idag 
har det varit mycket kallare än tidigare ...... ja 
vintern är på G det är bara att inse detta och 
gilla läget :)


Vintern har ju sin charm .... så jag är redo för 
kylan och snön (då blir det i alla fall lite 
ljusare ute :))


Nu får man istället drömma och planera om trädgård 
och prunkande grönska ...... tids nog är vi där igen!


Tycker faktiskt det är skönt med en liten trädgårdspaus ...... 
men pausen varar väl länge ...... Senare på säsongen
 när "trädgårdsabstinensen" slår till då kan längtan och 
väntan på att få påta i jorden igen kännas ganska akut 
ibland! Sedan när det väl är dags är det ju såååå 
underbart ...... samma mirakelkänsla varje år :)



            Will Young- Leave Right Now
              

Ha en fin kväll!  Kram

1 kommentar:

  1. Ikväll kom snön till stockholm...så jaa! de ligger verkligen i luften :)

    Kram

    SvaraRadera