Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, november 21, 2012

Bloggpaus ......


Godkväll kära läsare!

Idag blir det ett kort blogginlägg utan bilder. Jag har tydligen 
nått bildgränsen här på bloggen :( och ska nu ta mig en 
funderare hur jag väljer att göra framöver för att eventuellt 
kunna börja blogga igen. Känns så där då jag trodde att 
det skulle dröja längre innan jag använt allt bildutrymme ..... 
men jag har i och för sig ganska många bilder i 
mina blogginlägg :)

Tycker att man kunde varnat lite innan så man var lite 
förberedd på detta ...... känns så där då jag kände för 
att göra ett blogginlägg. Systemet kunde väl varnat  ..... 
typ att nu börjar ditt bildutrymme ta slut snart ....... Ja 
den tekniken :) lika kul som det är när den fungerar lika 
tråkigt är det när den inte fungerar.

Har Du egna erfarenheter och tips på vad som är bra val
 i samband med att man köper mer bildutrymme så tar jag 
tacksamt i mot tips och råd!

Önskar Dig en fin kväll och Ha det så gott ..... så hoppas jag
 att "vi ses" igen här på bloggen framöver!  

Kram

3 kommentarer:

  1. Jag tror inte alls att det kostar så mycket att köpa mer utrymme, en ganska liten peng per år. Jag tror att det är värt det om man gillar att blogga.

    SvaraRadera
  2. Ojdå! Jo, har hört detta förr... hade hoppats att de utökat utrymmet numera! Det som de flesta har fått gör tidigare är att rensa i Picasa Web-albumen - kanske du också kan göra så? Tyvärr så verkar inte alla gamla inlägg funka med bild efteråt men som sagt, jag vet inte om det fortfarande är så...
    Klart vi ses här framöver, dina inlägg och blogg är så fina med massor av uppigande bilder och texter!
    Tack för dina uppmuntrande ord hos mig om "jobbet"! Det värmer ska du veta!
    Ha det underbart härligt du med och hoppas verkligen att det löser sig med bilderna!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  3. Jeg har skrevet et indlæg om problematikken, som du måske kan få glæde af http://frafroetilblomst.blogspot.dk/2012/11/spar-plads-spar-penge-min-lsning-pa-1.html

    SvaraRadera