Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, november 01, 2012

November!


                   Kära Läsare :) Varmt Välkommen till mitt Trädgårdsrum!


Ja då är vi inne i November månad! Oj vad tiden går fort ...... Idag blir det inget om affirmationer här på bloggen. Affirmationerna får "ligga till" sig lite :))) Idag blir det bilder på Tistlar. Visst kan den vilda naturen vara väl så vacker?! Javisst är Tistlarna taggiga men vackra på sitt sätt tycker jag!


De här Tistlarna fotograferade jag för ett tag sedan tycker färgen är väldigt vacker :)


Avslutar med ett litet citat ..... bara för jag känner för det :) Underbart med egen blogg där man kan skriva vad man vill och känner för :)


"What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us"  (okänd)





Huey Lewis and the News      Stuck with you

                   

Tack för titten och Ha det gott! Kram

1 kommentar: