Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, november 18, 2012

Pildammarna again :)


Här kommer lite mer bilder från Pildammsparken i Malmö! Ja då är helgen snart slut ...... Hoppas att Du är nöjd med Din helg :) och att Du får en bra start på nya veckan. Själv har jag haft en underbar helg bland annat har jag fått njuta av två underbara konserter!


Vad vore livet utan musik? Ganska fattigt tycker jag själv. Märks väl här på bloggen också där jag gärna har musik i så gott som varje blogginlägg. Jag tycker om all slags musik med undantag av dansband som inte riktigt är min grej :) Snart kan vi njuta av all vacker julmusik och julkonserter ...... I like:)


Igår eftermiddag var jag på en fin konsert med Lunds Kammarkör och nu idag har jag njutit av Mozarts Requiem i Lunds Domkyrka ...... heeeelt fantastiskt :) En kör på flera hundra personer ...... magiskt vackert :)


Själv börjar jag min vecka med att delta i Walk & Talk som är ett affärsnätverk med naturen som mötesplats. Vilken genialisk idé detta är som verkligen förenar nytta med nöje.


Vi Walk & Talkar i Pildammsparken där dessa bilder är tagna ..... denna blomsterprakt är tyvärr inte kvar ...... nu blir det till att invänta alla vårblommor istället.





                 Gabriella's Song - Helen Sjöholm
                 

Lev Väl!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar