Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, januari 10, 2013

Vår Längtan :)

                                               Idag blir det Vårbilder här på bloggen!
                                         

Det har regnat ovanligt mycket i Malmö sista tiden


Jag väljer att kalla det vårregn :)


Det har varit riktigt milt ett tag nu fast idag var det kallare igen.
Trots allt går vi mot varmare och ljusare tider ........ Underbart!



                                       Idag blir det klassisk musik av Dvorak :)
                 Klicka gärna på länken och njut om du som jag tycker om Klassisk musik :)


                               Dvorák - Kubelik  String Serenade Op.22  Larghetto
                    

Lev Väl! Kram

3 kommentarer:

  1. Jag njuter inte så mycket av klassisk musik. Dessto mer njuter jag av våren...som definitivt inte kommit till stockholm, Ännu!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar klassisk musik,tillsammans med vackra foto på blommor blir det ännu bättre.

    Du har verkligt vackra blomfotografier!

    Vintergäcken blommar på Limhamn!

    Kram till Dig
    Elizabethan

    SvaraRadera
  3. Suck, börjar längta jag också. Trots att det är ganska så meningslöst tidigt att längta. Men ändå. :-)

    SvaraRadera