Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, april 10, 2013

Tack! o Ljuvligt vackert



Stort TACK till er som kommenterat och kommit med råd både här på
bloggen och på Facebook om de mystiska röda markeringarna på mina
blogginlägg!


Tydligen är det bara jag som ser dessa :)
Jag är glad att ni läsare slipper se detta iallafall ...... när jag går in på
min blogg via mobilen så är där inga röda streck ...... mystiskt .....


Får försöka klura ut vad som hänt ...... än så länge ingen lösning
i sikte iallafall men men det är världsliga ting trots allt :)


Bilderna har jag tagit hos Blomsterpigan vid mitt senaste besök innan påsk

                 

Lev Väl!  Kram o Sov Gott när det blir dags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar