Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, april 19, 2013

Välkommen underbara Vår!



Igår var jag ute och verkligen smakade på Våren


och den smakade ljuvligt gott ;)


Dagens bilder är från gamla begravningsplatsen i
Malmö där det är så här vackert just nu :)


Hoppas att handsken och dess ägare hittar varandra :)


Detta är en underbar oas mitt i centrala Malmö


Mmmmm I like :)






Magiskt vackert!  ...... många som var
här för att njuta och ta bilder ;)




Den gröna färgen är tillbaka ...... och nu blir det bara
grönare och grönare ....... Underbart! 



Avslutar med underbara Zara Larsson ....... vilken röst!!


Önskar Dig en trevlig Helg!  Kram

5 kommentarer:

  1. Åååååå, några få av mina scillor har slagit ut, nu vill jag ha en solig helg och honungsdoft även i min trädgård och ett blått hav ... :-)

    SvaraRadera
  2. helt underbart när de som bestämmer ordnar så att alla med eller utan trädgård får sin dos av våren.
    Vackra bilder.
    Ha en fin helg i vårsolen
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Så underbart, en blå gräsmatta! Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  4. Vad underbart!! Det har verkligen gått snabbt nu. Jag ska på scillajakt i Landskrona i morgon. Hoppas också på att hitta ett vackert blått hav.
    Hälsningar Therese

    SvaraRadera
  5. Så utrolig lekkert det var. Det har
    dessverre ikke kommet så langt hos oss.

    SvaraRadera