Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, maj 14, 2013

Kungsparken i Malmö


Bilderna är från Kungsparken i Malmö .....
så här vackert är det där just nu :)

Jag är väldigt tacksam över alla vackra
parker som vi har i Malmö

Ja det är så mycket vackert att njuta av just nu .......
Heeelt underbart. Det gäller verkligen att ta sig tid att
uppleva och njuta av allt det vackra för det blommar
över väldigt fort ..... fast det kommer nya sorter i och
för sig men jag vill helst inte missa de olika sorterna
 som blommar :)


Visst är det härligt med våra olika årstider ?!

Visst är vintern väl lång och mörk men
jag tror att vi uppskattar våren så mycket mer
när den kommer och ljuset återvänder :) 


Att bo i varmare länder söderut kan kännas lockande då och
då men samtidigt har de ingen vår och inte våra årstider!


Jag skulle sakna dessa och att inte få uppleva att naturen
vaknar till liv på våren ...... Det är lika fantastiskt
varje år :)




Tack för titten o Välkommen åter!  Kram

1 kommentar:

  1. Väldigt traditionell plantering, kul att se. Känns nästan som de håller på att bli sällsynta nu. :-)

    SvaraRadera