Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, maj 20, 2013

Pink Ecstasy


















Pink Flowers


Pink Ecstasy 


Pink Ecstasy ..... detta inlägg är absolut ingen reklam för droger .... Ecstasy .....
jag tycker att droger ställer till så mycket problem och jag är emot droger ....
faktiskt avskyr jag dessa ......


Det är bättre att bli hänryckt och hög av livet och varför inte av blommor ;)  kanske
till viss del beroendeframkallande och vanebildande ..... men ger dock inga direkta
biverkningar eller abstinens ;) ganska ofarligt med andra ord ;)



Ecstasy är det engelska ordet för Hänryckning ...... jag tycker ofta att det i svenska
språket fattas ord med olika nyansskillnader som förstärker vad man vill uttrycka

det finns mycket fler ord med olika nyanser och betydelser att använda i andra
språk till exempel engelskan .....

och jag använder gärna dessa ord för att förstärka vad jag vill
uttrycka ..... så jag använder ganska ofta en form av svengelska ;)


Det gäller att njuta av dessa blommande körsbärsträd Just Nu
 .... blomningen vara inte så länge


Att gå in under ett blommande körsbärsträd och verkligen studera och njuta av
detta kan jag verkligen rekommendera ..... tala om Hänryckning ......


...... har du inte gjort detta så gör det :) det blir en
extra feeling/upplevelse .... Ecstasy ;)




Vad som är droger eller inte går jag inte in på här ...... allt som man brukar kan man
missbruka och gränsen är ofta hårfin mellan att bruka och när bruket går över till
missbruk. Det finns kriterier för detta men det är inget jag går in på här ....

Pink Music

Lev Väl!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar