Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, maj 12, 2013

Vårhälsning från Slottsträdgården

Med dessa Vårliga bilder från Slottsträdgården i Malmö önskar jag
Dig en trevlig avslutning på helgen och en bra start på nya veckan


Det är en ljuvlig tid just nu med allt vackert i naturen som slår ut
..... det gäller att ta sig tid att njuta och uppleva detta




Samma härliga mirakelkänsla är det varje år när naturen vaknar till liv .......
Ja det är inte svårt att ha Vårkänslor just nu :)


Det blev många bilder (som vanligt) :) vid mitt besök i denna vackra oas i Malmö


Jag kommer att visa en hel del bilder från mitt besök här på
bloggen det är för många bilder att visa i ett blogginlägg










Avslutar med Robin Stjernberg och Sveriges bidrag i Eurovision 2013
Tycker om temat för Eurovision: We are One och fjärilsloggan är underbar
 ....  fjärilsymbolen  står för så  mycket vackert och hoppfullt!
Vi får se hur det går för Sverige ..... Vore fantastiskt kul om vi vann igen men dyrt ;)


Ha det Gott!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar