Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, juni 25, 2013

Dags för Vallmofrossa :)



Vallmo är en blomma som jag verkligen tycker om :) men den sprider sig tyvärr
väldigt mycket. I år har jag tagit bort extra mycket vallmo detta var nödvändigt
om de inte ska ta över helt i rabatterna.


Så direkt efter att de har blommat så har jag tagit bort en hel del
så att de inte hinner fröså sig

Det är lika spännande varje år att se vilka färger som vallmona har


Så här kommer lite bilder på en del av blommorna i år. Det är speciellt de vanliga
röda som jag tagit bort många av. De som man ser växa lite överallt nästan som ogräs :)



Det är speciellt Pionvallmo som jag tycker om och de har precis börjat
blomma så smått då dessa blommar senare en de vanliga enkla


Avslutar med lite Citat :)


"Be careful how you are talking to yourself because you are listening"



"You´re not afraid of what you think you´re afraid of.
You´re afraid of what you think"


 "People often say motivation doesn´t last. Neither does bathing -
that´s why we recommend it daily"

                  

Tack för titten och Välkommen åter!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar