Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, juli 05, 2013

Borstnejlika I like :)


Hur ger man omtanke utan att inskränka


Känner oro utan att övervaka


Manar till försiktighet utan att tjata



Ger trygghet utan att minska friheten


Ja gränsen är ibland hårfin mellan att mena väl och att det
 går till överdrift och blir till något negativt istället ...... tyvärr .....
även här gäller det att försöka hitta balansen ;)
De 5 bilderna i inlägget är på mina Borstnejlikor ja jag har många olika färger
på dessa här är en kulör :) som sagt 5 bilder med lite "finn 5 fel tema"

                      

Make Yourself a Good Day and a Good Weekend!
Thanks for visiting :)
Ps: Om Du har studerat bilderna så har Du nog upptäckt skillnaderna i bilderna ;)
här kommer annars en ledtråd : myra ..... ;)
Denna upptäckte jag först när jag tagit bilderna ...... I like :)
när det råkar komma med insekter på blombilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar