Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

lördag, augusti 31, 2013

Dahliafrossa



Ta inte dig själv på för stort allvar. Du är trots allt bara människa.
Du har naturligtvis ansvar gentemot andra och dig själv men ibland
kan det hjälpa att säga till sig själv: Idag lyckades jag inte med allt jag hade
föresatt mig. Imorgon försöker jag igen ;)


På så sätt respekterar du dig själv och sätter inte för höga krav på dig
själv och mår så mycket bättre och får faktiskt också mer energi än
om du fokuserar på det du tycker att du inte lyckats med.


Så många olika dahlior det finns ...... det finns någon för alla smaker ;)


Dahlian är en väldigt vacker blomma som förgyller tillvaron just
nu och långt ut på hösten  ....... I like :)











Avslutar med en liten utmaning :)

Vem som helst kan bli arg - det är inte så svårt utan ganska lätt ;)

Men att bli lagom arg på rätt person, vid rätt tillfälle, av rätt
anledning och på rätt sätt - det är inte lätt ;)

Om man nu överhuvudtaget ska blir arg ;) fast ibland är det nödvändigt att sätta
gränser och markera ;) och då kan ovanstående utmaning kanske
vara på sin plats ;)

                 

Önskar Dig en skön Helg!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar