Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, oktober 20, 2013

Hej Bloggen :)












Söndag eftermiddag eller tidig kväll kanske det är :)

Just nu "in this moment" kände jag extra mycket för att
titta till min blogg och göra ett blogginlägg .......
Detta är nog en form av "Bloggflykt"? ;)

Har en del "hushållsbestyr" som behöver göras ...... jag
brukar försöka att inte använda ordet måste utan istället
att jag väljer att göra den där sysslan ...... för det är så
skönt när det väl är gjort :) och så sätter jag igång ....
Ibland lyckas jag riktigt bra med den inställningen och
ibland fungerar det mycket dåligt :(  som nu .....
trots pepp musik ;)

Känner Du igen Dig eller?

Just nu vill jag hellre sitta på någon av bänkarna 
på bilderna ovan och njuta av trädgården .....
Många gånger fixar jag utan att ens tänka på det .....
men inte alltid och inte just nu :(

men NU tar jag nya tag efter ny "bloggskrivande inspiration" :)))
Fortfarande ingen lust men I will Do it now anyhow :))
Because I'm Worth it!? ..... Jaaa efteråt känns det bra i alla fall!

Avslutar med en klassiker med underbara Carly Simon

                  

Tack för titten o Ha en skön avslutning på Söndagen med
 eller utan Hushållsbestyr :)  Kram

1 kommentar:

  1. Really magical, a garden with beautiful colors!
    PS: I've loved those words Rumis

    SvaraRadera