Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, oktober 03, 2013

Rosor & Lavendel kämpar på :)



Ja fortfarande kan jag njuta av Lavendel och Rosor :)  
Mmm det är Underbart!


Javisst dessa är inte lika pigga som i somras men de
kämpar på :)






Brother Cadfael


Munstead Wood


Sista Queen of Sweden blomman för i år men oj vad den
har blommat flitigt hela säsongen






Abraham Darby






The Wedgwood Rose och ogräs ..... som nu är borta :)

Åhh så vacker jag tycker denna bollformen på rosor är :)
Denna blommar flitigt fortfarande och verkar inte
alls trött jämfört med de andra rossorterna


Ja oj vad jag har jobbat på hela kvällen ända till mörkret lagt
sig med olika Trädgårdsbestyr ....... fullt upp att göra och alla
lökar är inte i jorden ännu men snart så ;) och ogräs finns det
som vanligt ganska gott om, klippt ner bland annat stockrosorna
(så att de inte står och fröar av sig)och delat perenner
 ...... ja listan kan göras lång.

Så nu är jag behagligt trött och lite frusen så nu det får bli en
lugn avkopplande kväll innan John Blund Dyker upp ;)

Visst är det friskt och härligt med ute jobb men trots allt inte
lika härligt som på Våren och Sommaren nu när hösten märks
mer och mer och nu ikväll har det blåst en hel del .......

så nu är jag genomblåst :)))

             
Ha det Gott!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar