Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, oktober 16, 2013

Underbara Brother Cadfael - Rosmagi




Mmm denna ljuvliga ros fortsätter att kämpa på och
förgylla tillvaron :)






Dags att skörda ljuvliga rosenblad :)


Åhhh Vilken doft och känsla .......  


Det är något speciellt med Rosenblad ...... oavsett sinnestillstånd
så mår jag bra/bättre av Rosenblad ....... det är en underbar
magisk känsla som infinner sig.



Nyskördad Lycka :) i oktober ....... Lovely. Ja det finns
speciella Rosenterapeuter som jobbar med Rosenmetoden
som är en form av massage för själen (dock utan Rosenblad)

Rosenblad och musik är min egen Rosenmetod
så jag är min egen Rosenterapeut ;)

Det är Rosmagi ;)

Jag tror Världen behöver (ännu) mer Rosor och Rosblad!


                 

Lev Väl!  Kram

1 kommentar:

  1. Rosblad på ett fat är lika ljuvligt som i vas. Vacker ros du visar.
    Kram Luna

    SvaraRadera