Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, november 24, 2013

Blomsterfrossa & Tack :)



Hej Kära Läsare :)


 Med dessa blomsterbilder vill jag önska Dig en fortsatt skön
Söndag och rikta ett Tack till Dig som tittar in här hos
mig och mitt Trädgårdsrum!


Ja till mitt egna Homespace on Internet :) Tänk att man kan få
ett eget sådant ;)


 Vi ses här på Internet hos mig eller kanske hos Dig :)
eller rentav IRL ;)


Tack för titten och Lämna gärna en kommentar det
uppskattas alltid ;)

  
Nu ska jag ut i blåsten igen ..... Ja idag gäller det att hålla i
hatten i alla fall i Malmö :)

Välkommen åter! Kram

                        

4 kommentarer:

  1. Härliga färger - speciellt den för den här tiden på året. Har du en blomsteraffär i Malmö eller jobbar du i en?
    Ha det så bra!
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ingrid! Nej jag varken har blomsteraffär eller jobbar i en sådan .... jag bara besöker dessa och ibland blir det bilder från mina besök :)

      Radera
  2. Wonderful flowers! All these colours! :)
    Have a nice Sunday!

    SvaraRadera
  3. These photos are wonderful, I love these flowers!

    SvaraRadera