Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

onsdag, november 20, 2013

Naturens Show







Tog dessa bilder på väg hem i våras ..... ja det syns lite
av de vackra vita tulpanerna i bild


Visst är det en magisk upplevelse att följa en solnedgång!?

 
Ja jag kastade mig på cykeln och skyndade mig för
att följa solnedgången vid horizonten ..... och jag hann :)


Här tog jag en bild till innan jag var framme vid första parkett :)

Och så var jag framme ..... javisst är det otroliga färger
som naturen kan skapa :)












Det är en Magisk upplevelse att verkligen ta sig tid att njuta
av Naturens show. Det är väldigt olika hur solnedgångar ser
ut alla är vackra var och en på sitt sätt ...... denna var väldigt
färgrik ..... som en målning .... men det är absolut ingen
pålagd färg (justerad bild) jag kör alltid the natural style .....
ibland på gott och ont ;) kanske

Avslutar med Underbara Adele:)

                

Ha det Gott!  Kram

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder du har. Det är en vacker tid vi har nu framför oss när kylan kommer och alla färger bara lyser ännu mer än på sommaren
    ha en fin helg
    Kam Meta

    SvaraRadera