Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

torsdag, december 19, 2013

Ljus i december mörkret



Ja ofta är det enklaste det vackraste ......
Visst är det fint med ljusen i lerkrukorna!?

Kombinationen med blockljus och
kryddor i lerkrukor passar perfekt in i miljön
på bilden och ger en mysig stämning

Åh vad jag tycker det är vackert med lerkrukor som
får åldras och får patina. Fast för min egen del så tycker
 jag dessa är snyggast utomhus och jag har inga
lerkrukor inomhus då dessa har fel kulör för
mitt hem ;)

Som jag nämnt tidigare ska jag här på bloggen förvandla
Lenas Trädgårdsrum till Lenas Jobbrum ..... då och då
fast det får vänta tills nästa år. Vill inte förstöra Julstämningen
 just nu. Det är också nya avsnitt på gång av Växternas Värld
 ett par till blir det innan alla avsnitt är publicerade.

               

Ha det Gott!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar