Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, januari 12, 2014

Welcome Sun :)







Idag har solen visat sig ..... Mmm så efterlängtat
Har firat detta med att avnjuta lunchen på Solgula tallrikar :)
Imorgon är det Tjugondedag Jul och Julens städas definitivt bort
 helt ...... eller ?! :) Fast en del tycks ta orden ..... Julen vara fram
till påska bokstavligt ;) Själv tillhör jag inte dessa ......
Bilderna är från Blomsterpigan Julen 2012. Deras skyltning
var fantastiskt vacker. I år är den också väldigt fin men förra
 årets är min absoluta favorit. I år vann de första pris för
sin skyltning och det är verkligen välförtjänt fast jag tycker
att de borde vunnit förra året (också :))
Har försökt att ta bilder på deras julskyltning i år men då den är
uppbyggd kring roterande rörliga vackra delar i fönstret så blir
 det bara konstigt och suddigt på bild :) har jag upptäckt
efter några försök :)))

              
Ha det Bäst!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar