Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, maj 12, 2014

Yes! Blogger på mobilen fungerar igen :)



Önskar Dig kära läsare en God Natt med lite tulpaner (igen ;)


Visst ser dessa ut som rosor ?! ..... Mmmm me like :)


Min smarthphone och jag har inte lärt känna varandra så
bra som jag hade tänkt mig :)


Har låtit problemet med blogger via mobilen fått "ligga till sig" :)))
 Men nu ikväll var min "acceptansfas" över och det var dags att
ägna lite tid åt att prova och testa vad som hänt .....
Och efter en stunds testande så lyckades jag få rätt på blogger
igen. Så nu fungerar bloggen mm via mobilen igen ...... Yes!!


Känner mig Glad och väldigt väldigt nöjd med att jag lyckades
 fixa detta helt själv annars skulle jag ta till min reservplan
 framöver.


Visst är det en härlig känsla när man lyckas få strulande teknik
 att fungera igen ?!



             

Natti Natti och Sov Gott när det blir dags!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar