Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, juni 10, 2014

Naturens underbara show



Godkväll Kära Läsare! 


 Tänk vad vacker naturens show är ......


Med dessa bilder från Ribersborg önskar jag Dig en Trevlig
 Kväll och en God Natt när det blir dags ;)

 Jag känner stor tacksamhet över att bo granne med havet och
att kunna njuta av Naturens underbara show på nära
 håll ......


 Fast vad som förvånar mig är att det är ganska få människor
som njuter av naturens underbara show på plats i alla fall ;)



Första parkett irl är oslagbart ....... kan verkligen
rekommenderas om du inte brukar ta dig tid att
njuta av en solnedgång ;)


Fantastiskt sätt att ladda batterierna på ;)


Och att Vara i Nuet och Njuta av stunden ;)







               

Tack för titten o Välkommen åter!  Kram

1 kommentar:

  1. Dina bilder är underbara!
    Ja, solnedgångar är ett skådespel man aldrig tröttnar på. Jag har själv lyckan att ha denna oändligt vackra tavla utanför vardagsrumsfönstret var och varannan kväll.

    SvaraRadera