Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

måndag, september 01, 2014

Ny vecka & Nya möjligheter



Ja då var det Måndag igen :) 


 Veckorna går fort och vi är redan inne i september månad


Första veckan och första Måndagen i september månad


Har Du någon speciell känsla eller inställning till Måndagar?


Själv har jag alltid tyckt om Måndagar ..... dessa ger 
mig en känsla av att nu är det dags för en ny fräsch orörd 
vecka på något sätt :)

Även om det kanske är mycket inbokat i almanackan hos
 de flesta av oss .... så kan en ny vecka ändå kännas som
 ett oskrivet blad ..... för vad ska hända denna veckan ..... 
mitt i allt inbokat ..... I like :)


Jag brukar ha en speciell Måndagsenergi ;) ...... 
någon som känner igen sig?


Fast det finns en hel del människor som inte tycker 
om Måndagsmorgnar ..... det har jag hört lite här och 
var ...... tur vi alla är olika ...... Så tråkigt det 
hade varit annars.





Den här energigivande rabatten i gult och orange är 
Malmö Stads verk ..... Visst är den uppiggande!?














Tack för titten! 

Önskar Dig en bra vecka ..... var öppen för denna nya vecka
 och vad den kan innehålla :) mitt i alla aktiviteter - roliga 
som tråkiga eller utmanande ..... våra aktiviteter blir vad vi
 gör dem till ..... vi kan faktiskt till stor del välja vårt 
förhållningssätt till vår dag, till våra aktiviteter
  ...... och till vår Måndag ;)

Och var öppen för Livets Magi ..... den finns där bara
 man väljer att se den och känna den .... alla dagar 
inte bara på Måndagar ;)

            

Måndagskram på Dig!

1 kommentar: