Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

tisdag, september 15, 2015

Kronprinsessan Margarethas Blomstergata Sommaren 2015



Hej!  Kul att just Du tittar in här hos mig :)


Idag bjuder jag på lite bilder från ett av mina besök
 i Kronprinsessan Margarethas Blomstergata i 
Pildammsparken i Malmö i sommar.


Pildammsparken är en underbar oas där jag gärna 
Walk & Talkar, laddar batterierna och njuter av 
miljön och blommorna.


Har Du inte varit här så kan jag varmt rekommendera ett
 besök och många återbesök ;))


Alla Malmöbor och andra som inte har så långt hit förmodar 
jag redan har varit här ...... annars skynda skynda hit ...... 
det finns fortfarande vackra blommor att njuta av.


Denna gången blev det inga bilder tagna på hela den 
magnifika rabatten på grund av att det pågick 
bröllopsfotografering lite längre bort ..... och jag 
ville inte störa fotografen och brudparet :)
















                                     "Don't hurry - Don't worry and stop to smell the flowers
                                                                      along the way"



Anouk Time <3

                 

Ha det Bäst!  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar