Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, december 11, 2015

Kronprinsessan Margaretas Blomstergata Sommaren 2015



Önskar Dig kära läsare en Trevlig Helg med lite bilder
 från ett av mina besök i Pildammsparken i Malmö.


Doften från bland annat lavendel och liljor var helt fantastisk.


När jag nu i decembermörkret tittar på dessa bilder så
 får jag en väldig längtan efter trädgårdsarbete, sommar
 och sol ..... ja jag får lite trädgårdsabstinens ;) 
















I'm joining:






Behöver du lite ny energi inför helgen, eller du kanske 
känner dig stressad inför julens alla förberedelser 
glöm då inte att tänka lite extra på din andning ...... 
och ta dig gärna tid att lyssna på musiken: 
Pathways to Heaven den är både vacker 
avkopplande och energigivande ;)

             

Ha det Bäst!  Kram

2 kommentarer: