Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

fredag, februari 12, 2016

How to Make a Heart Shaped Egg - Valentines Day


Hej Hej hemskt mycket Heeeeej! :)))))


Kul att just Du tittar in här hos mig!

Idag tipsar jag om hur man kan göra Hjärtformade ägg. 
Visst är dessa underbara!? Ja jag blir i alla fall väldigt 
uppiggad och glad av dessa ägg.


Här nedan kan du se filmen som visar hur man gör. 
Tipsar om detta redan idag så du hinner lära dig tills
 det är dags för Valentines Day på söndag ;))))

Hjärtformat är alltid trevligt tycker jag oavsett 
om det gäller prydnadssaker, husgeråd, 
mat osv .....

och egentligen alltid och inte bara på Valentines Day ;)

                   





Njut av din dag ...... Sooooolen skiner här i Malmö
 i alla fall. Hmm skiner och skiner men den visar
 sig i alla fall ....... 

Welcome back Sun!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar