Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

lördag, maj 07, 2016

Tulipa Purple Jacket


Underbart väder gör att både människor, djur 
och blommor trivs :)



Idag presenterar jag ytterligare en ny tulpan 
som jag valt till min oas.


Blommorna liknar pioner och rosor. Me like ;)



Den heter Tulipa Purple Jacket och är en 
dubbel sen tulpan.



















Tycker den är väldigt vacker men tyvärr är denna 
sortens tulpaner inte så höga som jag egentligen 
skulle vilja ..... men blomman är så "PionRoslikt" 
vacker så detta uppväger!


Solen lyste från en klarblå himmel när jag tog
 dessa bilderna och jag upptäckte inte nyckelpigan 
(uppe i högra hörnet) förrän jag gick igenom mina 
bilder och la in dessa på datorn. 


Så denna gången blev det ingen 
"In the Moment bild" 
utan en after the Moment bild :)))



Men det var en härlig känsla att upptäcka 
Nyckelpigan  ......  Bättre sent än aldrig ;)))



I'm joining:






Önskar Dig kära läsare en Skön Helg!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar