Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

söndag, augusti 07, 2016

Tänkvärt med Ernst & John Kabat Zinn




Idag citerar eller rättare sagt hyllar jag två av 
mina favoriter nämligen Ernst Kirchsteiger 
och John Kabat Zinn.


Jag kan varmt rekommendera filmklippet nedan där
 John Kabat Zinn besöker Google och talar om 
Mindfulness och Meditation! 

Klippet tar ca 1 timme och 12 minuter av ditt liv ...... 
det är upp till Dig om du tycker det är värt att 
investera denna tiden ;) Själv kan jag bara säga
 att jag tycker det är värt det :)))

Om du inte har tid just nu när du läser detta
 blogginlägg så finns ju klippet kvar tills en 
annan gång ;) Sedan är det ju viktigt att även 
leva efter dessa tips om det ska bli något resultat
 för just Dig i Ditt liv ;)

Övning ger färdighet ......



Dags för en annan favorit: 
Pionen Lady Alexandra Duff



Avslutar med ytterligare en favorit ;)

Pathways to Heaven <3

Ha det Bäst!  Kram


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar