Kul att Du tittar in hos mig!

Lämna gärna ett spår efter Dig :)

Tack för besöket och Välkommen åter!

lördag, oktober 01, 2016

Stockrosor/Hollyhocks




Ja då är vi inne i Oktober månad. 
Oj vad tiden går fort! Det känns inte alls
 längesedan det var högsommar och 
Stockrosorna blommade för fullt.



Visst ger Stockrosor en speciell 
sommarkänsla ;)



Hmmm ja nu får vi vänta ett helt år innan 
vi kan njuta av dessa irl igen. 



Tills dess finns det som tur är bilder 
att njuta av ;))))



Önskar Dig kära läsare en trevlig
 fortsättning på helgen!




Avslutar dagens inlägg med 4 frågor som kan
 vara viktiga att ställa sig lite då och då 
och som utvecklar vår Inre Kompass:



1. För vems skull gör jag det här?

2. I vilket syfte gör jag det här?

3. Till vilket pris gör jag det här?

4. Är det värt priset?





I'm joining:






     

Kram

3 kommentarer:

  1. Lovely flowers! I ordered some dwarf hollyhocks and can't wait to get them planted!

    SvaraRadera
  2. Hade min första stockros i blom i år. Så vacker. Fina bilder.

    SvaraRadera